Shijiazhuang Yuncang Water Technology Corporation Limited

Poliacrilammide (PAM) è a so applicazione in u trattamentu di l'acqua

Poliacrilammide (PAM) è a so applicazione in u trattamentu di l'acqua

U cuntrollu di a contaminazione di l'acqua è a governanza hè una parte impurtante di a prutezzione di l'ambiente è l'eliminazione di u trattamentu di l'acqua residuale, fate sempre più attenzione.

Polyacrylamide (PAM), un polimeru lineari sulubbili in acqua, hè un rolu assai impurtante in u campu di u trattamentu di l'acqua per via di l'altu pesu molekulari, soluble in acqua, regulazione di u pesu moleculare è diverse mudificazioni funziunali.

PAM è i so derivati ​​ponu esse aduprati cum'è flocculanti efficaci, agenti addensanti, agenti di riduzzione di trascinamentu, largamente usati in u processu di l'acqua, a fabricazione di carta, u petroliu, u carbone, a geologia, a custruzione è altri settori industriali.

In l'acqua sotterranea, l'acqua di a superficia è l'acqua di l'acqua, l'impurità è l'inquinanti sò generalmente tante particelle chì sò troppu minuscule per stallà sottu a gravità.Perchè a sedimentazione naturali ùn hè stata capace di scuntrà i bisogni, cù l'aiutu di i chimichi accelerà u stabilimentu di a tecnulugia hè stata applicata in a produzzione.Per esempiu, a molècula PAM assorbe parechje particelle è facenu un floc più grande, per quessa, u stabilimentu di e particelle sò accelerati.

In cunfrontu cù u floculante inorganicu, PAM hà parechji vantaghji impurtanti: parechje varietà per diverse cundizioni, alta efficienza, menu dosage, menu fangu generatu, post-trattamentu faciule.Questu facenu u flocculante più ideale.

Si tratta di a dosa di coagulante inorganica 1/30 à 1/200.

PAM hè vindutu in dui formi principali: polvere è emulsione.

U polu PAM hè faciule di trasportu, ma micca faciule d'utilizà (dispositivi di dissoluzione hè necessariu), mentre chì l'emulsione ùn hè micca faciule di trasportu è hà una vita di almacenamento più corta.

PAM hà una grande solubilità in acqua, ma si dissolve assai lentamente.A dissoluzione costa parechje ore o di notte.Una bona mistura meccanica aiutarà à dissolve u PAM.Sempre aghjunghje lentamente PAM à l'acqua agitata - micca acqua à PAM.

U riscaldamentu pò aumentà ligeramente a velocità di dissoluzione, ma a temperatura ùn deve esse più di 60 ° C.

A più alta concentrazione di PAM di a suluzione polimerica hè di 0,5%, a cuncentrazione di PAM molekulari bassu pò esse cunfigurata in 1% o un pocu più altu.

A suluzione di PAM preparata deve esse usata in parechji ghjorni, altrimente u rendiment di floculazione serà affettatu.

  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di posta: 03-03-2022