In trattamentu di l'acqua residuale industriale, l'eliminazione di solidi suspesi hè un ligame chjave. Ùn solu ùn aiuta à migliurà a qualità di l'acqua, ma ancu riduce l'usura di l'equipaggiu è l'otturazione. Attualmente, i metudi per sguassà i solidi sospesi includenu principalmente sedimentazione, filtrazione, flottazione è floculazione. Frà elli, u metudu di floculazione hè largamente utilizatu per via di a so alta efficienza è ecunumia. In questu approcciu, un polimeru chjamatu PolyDADMAC ghjoca un rolu impurtante.
PolyDADMAC, chì u nome cumpletu hè Poly diallyl dimethyl ammonium chloride, hè un polimeru altamente moleculare. Hè principalmente furmatu da a polimerizazione di monomeru di cloruru di diallyldimethylammonium attraversu a polimerizazione di crescita di a catena. Questa reazzione di polimerizazione hè generalmente realizata sottu a catalisi di l'acidu o di u salinu, è pò esse ottenutu un polimeru di struttura lineale. Di solitu hè un liquidu giallu o un polveru o granuli bianchi à gialli. Hà una bona solubilità è pò esse dispersatu uniformemente in suluzione aquosa.
PolyDADMAChà una alta densità di carica è si comporta tipicamente cum'è un polimeru cationicu. Questu significa chì pò adsorbe solidi sospesi caricati negativamente è particeddi coloidali in l'acqua per furmà grandi flocs, ottenendu cusì una rimozione efficace di solidi sospesi. PolyDADMAC hè spessu usatu cum'è flocculant è coagulante è hè largamente utilizatu in diversi campi di trattamentu di l'acqua, cumpresu u trattamentu di l'acqua residuale industriale è u trattamentu di l'acqua di l'acqua urbana. Puderà furmà rapidamente flocs grossi è densi in l'acqua residuale è sguassate efficacemente i solidi sospesi, ioni di metalli pesanti è contaminanti organici.
In u trattamentu di l'acqua residuale da i mulini di pasta è carta, u mecanismu d'azzione di PolyDADMAC si riflette principalmente in i seguenti aspetti:
Neutralizazione di carica: Perchè PolyDADMAC hà una alta densità di carica, pò adsorbe rapidamente i solidi sospesi caricati negativamente è i particeddi colloidali, facendu pèrdite a stabilità per a neutralizazione di carica, è poi aggregate per furmà flocs di particeddi grossi.
Azzione di spazzamentu: Cume u floc hè furmatu, trascinarà i solidi sospesi è e particelle coloidali in l'acqua residuale in u floc, ottenendu a separazione solidu-liquidu per l'azzione fisica.
Effettu di cattura in rete: i polimeri high-molecular ponu furmà una struttura di rete densa, intrappulà solidi sospesi è particelle colloidali in ellu cum'è una reta di pesca, ottenendu cusì una separazione efficace.
In cunfrontu cù altri metudi di trattamentu di l'acqua residuale, l'usu di PolyDADMAC per trattà l'acqua di l'acqua residuale di a pasta è a carta hà i seguenti vantaghji:
Alta densità di carica: l'alta densità di carica di PolyDADMAC li permette di assorbe più efficacemente i solidi sospesi caricati negativamente è e particelle colloidali, migliurà l'efficienza di u trattamentu.
Forte adattabilità: PolyDADMAC hà un bonu effettu di trattamentu nantu à diversi tipi di acque residuali di pasta è carta è ùn hè micca affettatu da i fluttuazioni di a qualità di l'acqua.
Alta efficienza è bassu cunsumu: Utilizendu PolyDADMAC cum'èFlocculantè coagulante pò riduce significativamente a dosa di sustanzi chimichi, mentre chì migliurà l'efficienza di trattamentu è riducendu i costi operativi.
Ecologicu: PolyDADMAC hè un polimeru cationicu. U floc prodottu dopu l'usu ùn hè micca facilmente scompostu in sustanzi nocivi è hè ecologicu.
In cunclusioni, PolyDADMAC, cum'è aPolymer High Molecular, hà i vantaghji di l'alta efficienza, u bassu cunsumu è l'amichevule ambientale, è ghjoca un rolu impurtante in u trattamentu di l'acqua residuale da i mulini di pasta è carta. In un tempu quandu a tendenza di a prutezzione di l'ambiente hè difficiule di resistà, PolyDADMAC hè un pruduttu chimicu populari chì risponde à e caratteristiche di i prudutti di l'ambiente.
Tempu di Postu: Settembre-12-2024