In u campu di u trattamentu di l'acqua residuale, u cloruru di polialuminiu (PAC) è u sulfate d'aluminiu sò largamente usati cum'ècoagulanti. Ci sò diffirenzii in a struttura chimica di sti dui agenti, risultatu in u so rispittivu spettaculu è applicazione. Nta l'ultimi anni, PAC hè stata favurita gradualmente per a so alta efficienza di trattamentu è rapidità. In questu articulu, discuteremu e differenze trà PAC è sulfate d'aluminiu in u trattamentu di l'acqua residuale per aiutà à fà una scelta più infurmata.
Prima, avemu da amparà nantu à u cloruru di polialuminiu (PAC). Cum'è un coagulante di polimeru inorganicu, PAC hà una solubilità eccellente è pò furmà rapidamente flocs. Ghjoca un rolu di coagulazione attraversu a neutralizazione elettrica è a trappula di a rete, è hè aduprata in cungiunzione cù u flocculant PAM per sguassà in modu efficace l'impurità in l'acqua residuale. Comparatu cù sulfate d'aluminiu, PAC hà una capacità di trasfurmazioni più forte è una qualità d'acqua megliu dopu a purificazione. Intantu, u costu di purificazione di l'acqua di PAC hè 15% -30% più bassu di sulfate d'aluminiu. In quantu à cunsumà l'alcalinità in l'acqua, PAC hà un cunsumu più bassu è pò riduce o annullà l'iniezione di agenti alkaline.
Dopu hè u sulfate d'aluminiu. Cum'è un coagulante tradiziunale, u sulfate d'aluminiu adsorbe è coagulate i contaminanti attraversu i colloidi di l'idrossidu d'aluminiu pruduciutu da l'idrolisi. U so ritmu di dissoluzione hè relativamente poviru, ma hè adattatu per u trattamentu di l'acqua residuale cù un pH di 6,0-7,5. In cunfrontu cù PAC, u sulfate d'aluminiu hà una capacità di trattamentu inferjuri è a qualità di l'acqua purificata, è u costu di purificazione di l'acqua hè relativamente altu.
In termini di dimensioni operative, PAC è sulfate d'aluminiu anu appiicazioni pocu diffirenti; PAC hè in generale faciule da trattà è forma flocs rapidamente, chì migliurà l'efficienza di trattamentu. U sulfate d'aluminiu, invece, hè lentu per idrolizà è pò piglià più tempu per coagulà.
Sulfate d'aluminiudiminuirà u pH è l'alcanility di l'acqua trattata, cusì soda o calce hè necessariu per neutralizà l'effettu. A suluzione PAC hè vicinu à a neutralità è ùn hè micca necessariu un agenti neutralizante (soda o calce).
In quantu à l'almacenamiento, PAC è sulfate d'aluminiu sò generalmente stabile è faciule d'almacenà è di trasportu. Mentre chì PAC deve esse sigillatu per prevene l'assorbimentu di l'umidità è l'esposizione à u sole.
Inoltre, da u puntu di vista di a corrosività, u sulfate d'aluminiu hè faciule d'utilizà, ma più corrosivu. Quandu sceglite i coagulanti, l'impattu potenziale di i dui nantu à l'equipaggiu di trattamentu deve esse cunsideratu cumpletamente.
In riassuntu,Clorur di polialuminiu(PAC) è sulfate d'aluminiu anu i so vantaghji è svantaghji in u trattamentu di l'acqua. In generale, PAC hè diventatu gradualmente u coagulante mainstream per via di a so alta efficienza, a capacità di trattamentu rapidu di l'acqua residuale è l'adattabilità di pH più larga. Tuttavia, u sulfate d'aluminiu hà sempre vantaghji insustituibili in certi circustanzi. Per quessa, quandu sceglite un coagulante, fattori cum'è a dumanda attuale, l'effettu di trattamentu è u costu deve esse cunsideratu. A scelta di u coagulante ghjustu aiuterà à migliurà l'efficienza di u trattamentu di l'acqua.
Tempu di post: 29-oct-2024