L'annu novu chinois hè prestu. 2023 hè l'annu di u cuniglia in Cina. Hè un festival folk chì integrate e benedizioni è i disastri, e celebrazioni, divertimentu è di l'alimentariu.
U festival di primavera hà una longa storia. Evoluzione di pricà per l'annu novu è offre sacrifici in tempi antichi. Purtala un patrimoniu storicu è culturale in a so eredsa è u sviluppu.
U festival di primavera hè un ghjornu per sbulicà u vechju è purtà u novu. Eppuru à u festival di primavera caseghja u primu ghjornu di u primu mese di u calendariu Lunar, l'attività di u festival di primavera ùn si impettate micca u primu ghjornu di u primu mese. À u principiu di u New Yeis à a fine di l'annu, a ghjente s'hè occupata per l'annu novu ": offring sachize, travinge di capelli è à bagnu, il festo, hoce queste attività allora, vale à dì U vechju accoglie u novu ". A festa di a primavera hè una festival di a gioia è arraggiunione è opunamentu di famiglia, È hè ancu un carnaval è l'eternu pollare di u sorrisu per e persone per spettà à a felicità è a Libertà. U festival di primavera hè ancu un ghjornu per i parenti per adopaghjà i so antenati è pregu per un novu annu. Sacrifiziu hè una attività di credice, chì hè una attività di criazzata creata da umani in tempi antichi chì vive in armunia cù u celu, a terra è natura.
U festival di primavera hè un festival per e persone per intrattenimentu è carnaval. À l'ora di u ghjornu è u novu annu, firecackers sò incipiati, artighjati sò sopra à u celu, è eventuali attività di celebrazione cum'è dicendu addiu à u vechju annu è accoglie u novu picculu. A matina di u primu ghjornu di l'annu novu, ogni famiglia abbracca l'incensu è i saluti, rispettate u celu è e poi parenti di u listessu clan li felicitanu. Dopu u primu ghjornu, una varietà di attività di divertimentu culorziale sò realizati, aghjuntu una forte atmosfera festivu à u festival di primavera. L'atmosfera calda di u festival ùn hè micca solu permea ogni famiglia, ma ancu riempie e strade è allecchi in ogni locu. Duranti stu periodu, a cità hè piena di lanterni, e strade si pieni di turisti, u colpu hè straordinariu, è a Grand Occasione ùn hè micca arredente. U festival di primavera ùn finisce micca finu à u festival Lanterna nantu à u XViu ghjornu di u primu mese lunare. Dunque, u festival di primavera, una preghiera d'integrazione di Grand Cerimonia, felemrattu & Incettamentu, hè diventatu u feestu di a Cinese più squile.
In Cina, U festival di primavera hè a festa più occupata è più grande, cù brieegi incantari, parenti inconmentati e amici, è maniche per felicità. In l'occasione di u festival di primavera, Yuncang è tuttu u persunale vole chì tutti l'amichi un felice festival di primavera, tuttu u megliu è un futuru luminoso.
Tempu di Post: Jan-20-2023