POLIACRYLMAMIA(Pam) hè una polimica sintetica hytrophilica largamente usata in i prucessi di trattamentu d'acqua. Hè principalmente usatu cum'è agruculu è coagulante, un agente chimmaticu chì face causcate partice in l'acqua per agregà in i flocchi più limatici, deridiu a so attenzione à traversu clarificazione o filtration. Sicondu a qualità di u dewater di u focu, usa a pama di cingic, anionica, o micca ionica. Polacricrylamide offre parechji vantaghji in trattamentu di l'acqua, cumpresu a so efficacità nantu à una larga gamma di picca di picca, temperatura è di turbidità. L'effettu di coagulazione pò esse pruvatu cù e teste di u jar o a misura di turbidità.
Polacricylamide pò esse assai usatu in trattamentu d'acqua industriale, trattamentu di sposa, trattamentu di trattamentu per l'acqua, pisictura è secundaria, è disinfezione. Durante u prucessu primariu di clarificazione, hè aghjuntu à acqua craw à acqua attinda per prumoveva u colgamentu di i solidi suspesi, chì ci sò minacciati da a sedimentazione o folla. In a chiarificazione secundaria, polacylamide hè aduprata per sempre chjarificà l'acqua trattata da eliminà i solidi sospettati residuali è materia organica adsorbita.
U principiu di travagliu di uPoliacrylamide FlocculanteSò: Dopu avè agricatu a pam di a suluzione di Pam nantu à e particelli, formendu à i ponti trà di elli. In a piscina originale, aderisce à furmà i flocchi più grande, è u corpu d'acqua diventa turbid à questu momentu. Dopu un gran numaru di i casci crescenu è diventeranu spettaculari, migriaranu è mancanu di longu cù u tempu, è a capa superiore diventerà chjara. Stu prucessu di agregazione migliurà e caratteristiche di petitulazione di e particelle, chì facendu più faciule per caccià durante a clarificazione o filtrazione. A polyacrylamide hè spessu usata in cumminazione cù altri coagulanti è flocculanti per ottene ottimalcamentu di rendimentu di cartulare è di filtrazione ottima.
Polyacrylamide ghjoca ancu un rolu impurtante in a filtrazione d'acqua. Hè spessu usatu cum'è un pre-filtru in filtri o altri metudi di filtrazione fisiche per caccià i solidi è a turbidità suspesa. Impettassi a rimuzione di queste particella, polacirgia aiuta à assicurà un caratteru peghju, purrone.
Polacirlamide hè un polimeru relativamente stabile è micca per tossicu chì vi rompe per prucessi naturali o metudi di trattamenti biologichi. Ci si deve nutà chì una soluzione spulata pruvucarà u pianu per diventà assai slippery, chì pò purtà à una caduta.
Eppuru, a quantità di pam usata dipende da u tippu di mera di lampadì è di u cuntenutu di particelli solidi suspesie, è ancu a prisenza di altre chimichi, l'acidi è contaminanti in l'acqua. Queste fattori ponu infalla l'effettu di coagulazione di a pam, tantu aghjustamenti raggiunevuli anu da esse fattu durante l'usu. I prudutti pam cù sfarenti pesi moleculari, ionichi ionichi, è dosi deve esse sceltu currettamente per sfarenti tippi di acqua di scarti.
Tempu post: Aug-06-2024