Siccomu l'acqua di a piscina hè sempre in un statu di flussu, hè impurtante per pruvà l'equilibriu chimicu regularmente è aghjunghje u currettuchimichi di l'acqua di piscinaquandu hè necessariu. Se l'acqua di a piscina hè nuvola, indica chì i sustanzi chimichi sò sbilanciati, facendu chì l'acqua diventa insalubre. Hè bisognu à esse osservatu è pruvatu à tempu.
1. pH altu
U valore di pH hè indirettamente ligatu à a turbidità di l'acqua di a piscina. Quandu u valore di pH hè spessu troppu altu, riduce l'efficacità di u cloru liberu.
Pruvate accuratamente u vostru valore di pH è mantenenu in u intervallu cunsigliatu hè a chjave per eliminà i fluttuazioni in l'equilibriu chimicu.
Chì ghjè u valore di pH sicuru per a natazione?
U valore di pH currettu per una piscina deve esse trà 7,2 è 7,8, cù 7,6 hè u valore ideale.
Cumu equilibrà u valore di pH di una piscina?
Per calà u valore di pH, avete bisognu di utilizà apH minus. Cum'è bisulfate di sodiu
Quandu l 'acqua piscina hè troppu acidicu, vi tocca à aduprà apH plus, cum'è carbonate di sodiu.
2. Livelli di cloru liberu ridottu
Quandu u nivellu di cloru liberu scende, l'acqua di a piscina pò esse irritante è pò esse nuvola per via di u cloru dispunibule insufficiente.
Questu hè chì u cloru ùn pò micca efficacemente tumbà i batteri è altri organismi.
U nivellu di u cloru liberu hè causatu da l'usu frequente, a forte precipitazione (chì diluisce u cloru), o i ghjorni caldi di u sole (raghji ultraviolet oxidanu u cloru liberu).
Cumu sapete se u cloru hè sbilanciatu?
Duvete pruvà u nivellu di u cloru liberu almenu duie volte à ghjornu è fate l'aghjustamenti adattati, soprattuttu in u clima caldu di l'estiu è l'usu frequente di a piscina. Dopu chì l'acqua nuvola appare, fate un trattamentu d'impattu. A più grande hè a gamma trà u cloru liberu è u cloru tutale, più u cloru cumminatu (chloramines) ci hè in l'acqua.
3. Alkalinità tutale alta
L'alcalinità tutale di l'acqua di a piscina hè spessu chjamata "buffer". Aiuta l'acqua à resistà cambiamenti drastici di pH.
L'alcalinità tutale hè una misura di a capacità di l'acqua per neutralizà l'acidi, per quessa hè una parte impurtante di equilibrà u pH. L'alcalinità alta di solitu provoca chì u pH hè difficiule di riduce.
Un ambiente di pH elevatu cù livelli eccessivi di calcium, chì ponu causà l'acqua per esse nuvola o formate "scala", chì hè una accumulazione minerale dura è crosta.
Cumu aghjustà l'alcalinità tutale
Per aumentà l'alcalinità tutale, aghjunghje un tampone di pH (bicarbonate di sodiu)
Per riduce l'alcalinità tutale, aghjunghje l'acidu cloridicu o pH minus in un angulu. Questu riducerà in modu efficace l'alcalinità tutale.
Infine, assicuratevi chì l'alcalinità tutale hè in u intervallu necessariu per evità l'aumentu di pH è a furmazione di scala di calcium.
4. A durezza di calciu hè troppu altu
Se a durezza di calcium hè troppu alta, pruvucarà l'acqua per esse nuvola, è ùn importa micca quantu sforzu si mette in a purificazione di l'acqua, l'acqua fermanu.
Cumu riduce a durezza di calcium
Quandu a vostra durezza di calcium hè troppu altu, pudete aghjunghje un agenti chelating adattatu per a vostra piscina, o aghjunghje abbastanza acqua fresca à a piscina per dilute u cuntenutu di calcium.
I sopra sò i testi più cumuni in u mantenimentu di a piscina. Tutti i sustanzi chimichi deve esse postu secondu l'istruzzioni per l'usu. È pigliate una bona prutezzione per assicurà a sicurità di l'operatori. Se necessariu, cuntattate u fornitore chimicu di a piscina.
Tempu di post: 13-ghjugnu-2024